شناخت نژاد های گربه

گربه نژاد اوسی کت

اوسی کت
3.6/5 - (7 امتیاز)

اوسی کت گربه ای باهوش و اجتماعی است که آموزش های خود را به خوبی یاد می گیرد. این گربه عاشق بازی کردن و تعقیب کردن افراد در خانه است.

خصوصیات نژاد :

عکس العمل دربرابر آشنایان
ریزش مو
مقاومت در برابر بیماری
پتانسیل بازیگوشی
گرایش به ایجاد صدا
رفتار دوستانه مقابل بچه ها
رفتار دوستانه با غریبه ها
هوش
رفتار دوستانه با سایر حیوانات خانگی

شخصیت

اوسی کت گربه ای بازیگوش است که عاشق بازی کردن با پازل و آوردن وسایلی مثل توپ می باشد این گربه ی باهوش می تواند به راحتی راه های باز کردن درب ها را یاد بگیرد. اگر در مدت طولانی د خانه نیستید سگ یا گربه دیگری در کنار او قرار دهید تا تنها نماند.

گالری عکس

اوسی کت Ocicat

بهداشت و بیماری

این گربه در کل سالم است ولی مانند دیگر گربه ها می تواند دچار بیماری های ارثی و طبیعی شود.

بیماری هایی مانند: آتروفی شبکیه مترقی که باعث کوری گربه می شود. بیماری های قلبی که با کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک، تشخیص داده می شود. آمیلوئیدوز کلیوی و یا کبدی و بیماری پریودنتال می توان نام برد.

اوسی کت Ocicat

رسیدگی و آراستن

این گربه زیبا در 12 رنگ دیده می شود پوشش بدن او نرم و صاف است.چشم های این گربه به هر رنگی بجز آبی دیده می شود. دارای بدنی عضلانی در عین حال ظریف می باشد. دم این گربه بلند بوده و گوش های بزرگی دارد.

باید به نظافت گربه اوسی کت بسیار توجه کنید .

محل خواب این گربه همیشه باید تمیز شود.به این صورت که همیشه ناخن های او را کوتاه کنید . به ترشحات گوش و چشم او دقت کرده و اگر دچار این مشکلات بود آن را با دستمالی مرطوب به آهستگی پاک کنید بهتر آن است که برای پاک کردن این ترشحات از دو دستمال مجزا برای چشم هایش استفاده کنید.جای خواب این گربه همیشه تمیز باشد. دندان های او باید مسواک زده شود تا مبادا دچار بیماری پریودنتال شود مسواک زدن روزانه امری ضروری است.و در صورت لزوم او را به حمام ببرید.

محل نگهداری

این گربه را در خانه نگهداری کنید تا مبادا دچار بیماری شود و یا مورد حمله ی حیوانات دیگر قرار گیرد.

سازگاری

نژاد اوسی کت برای خانواده های دارای فرزند و هم چنین خانواده هایی که سگ ها و گربه ها را دوست دارند مناسب می باشد زیرا این گربه به راحتی ارتباط برقرار می کند و عاشق بازی کردن با آن هاست.

ویدئو ها :

لینک کوتاه : https://petzip.ir/?p=16213

1 دیدگاه در “گربه نژاد اوسی کت

  1. Shima asadi گفت:

    Very very god
    Tanks
    Shima asadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =