مقایسه نژاد های سگ

معرفی 29 نژاد سگ آپارتمانی و سازگار با محیط کوچک ، همراه با عکس و فیلم

سگ آپارتمانی/سگ سازگار با محیط کوچک
4.2/5 - (1021 امتیاز)

سگ آپارتمانی سگ سازگار محیط کوچک است که با محیط های کوچک و پر رفت و آمد بیشترین سازگاری را دارد. ما در این مطلب قصد داریم که 15 نژاد از آن ها را معرفی کنیم.

در  ادامه  امیدواریم که اطلاعات خوبی درباره نژاد هایی که برای زندگی آپارتمانی مناسب هستند را به شما بدهیم.

اگر علاقه دارید که یک سگ را برای زندگی آپارتمانی به سرپرستی بگیرید لازم است که در مورد شخصیت و نیاز های اجتماعی نژاد های معروف خانگی آشنا شوید.

با ما همراه باشید:

هنگام صحبت از حیوانات اهلی آپارتمان یا سازگار با محیط کوچک ، اندازه به تنهایی اهمیتی ندارد. پنجه های غول پیکر و پاهای بلند همیشه با فضای کوچک زندگی مخلوط نمی شوند.

به طور کلی، اندازه سگ شما به تنهایی ملاک نیست.

هنگام انتخاب فضای مناسب برای آپارتمان ، باید سطح انرژی سگ ، صدا و حتی روابط دوستانه سگ را نیز در نظر بگیرید (همسایگان در محله های نزدیک به معنای معاشرت و ملاقات با افراد جدید و افراد مسکونی زیادی هستند).

با توجه به این خصوصیات کلی ، در اینجا 29 سگ مناسب برای زندگی در  آپارتمان وجود دارد که می توانند برای افرادی که فضای کمتری دارند و محله های داخل شهری دارند ، بسیار مناسب باشند!

معرفی 29 سگ آپارتمانی

1- نژاد باسنجی

وقتی همسایه هایی در واحد های نزدیک در یک مجتمع و دیوارهای نازک دارید گزینه بسیار خوبی است. این سگ که به پارس نکرد و بی سرو صدا بودن معروف است به ندرت از 60 سانتی متر یا بیش از  آن بلندتر می شود. اما مراقب باشید ، هنگامی که برای مدت طولانی تنهایش بگزارید خراب کاری می کند.

با نژاد باسنجی بیشتر آشنا شوید.

سگ باسنجی

سگ باسنجی

2-نژاد بیچون فرایز

به گفته پرورش دهندگان حرفه ای سگ حتی در بزرگترین این نژاد، یعنی سگ بیچون فرایز از یک پابلند تر نخواهدشد. این سگهای کوچک انرژی فراوانی دارند، به این معنی که آنها دوست دارند همیشه بازی کنند ، اماعلاوه بر آن به ورزش روزانه نیز احتیاج دارند. بیچون ها همچنین کمتر از نژادهای مشابه ریزش مو دارند و آنها را به عنوان ایده آل ترین نژاد برای تحمل تنهایی در خانه می دانند.

سگ بیچون فرایز

سگ بیچون فرایز

3- نژاد بوستون تریر

یکی دیگر از ایده آل ترین نژاد آپارتمانی به دلیل اندازه آنها ، بوستون تریر به ندرت از نیم متر بلندتر می شود. این سگ ها می توانند به غول پیکر نیز باشند ، بنابراین برای عوض کردن حال و هوا روزانه نیاز به پیاده روی های سریع و کوتاه دارند. اما اگر بتوانید آنها را به خوبی آموزش دهید، این دوستان آمریکایی بینهایت مهربان و دوست داشتنی خواهند بود.

سگ بوستون

سگ بوستون

4- نژاد گریفون بروکسلی

بروکسل گریفون یک نژاد پر جنب و جوش ، قوی و کوچک است. آنها بسیار بامحبت هستند و به سرعت با صاحبانشان پیوند برقرار می کنند. آنها عاشق این هستند که سرگرمی های جدیدی کشف کنند پس مواظب باشید که سگ شما وسایل شما را بهم نزند.

سگ گریفون بروکسلی

سگ گریفون بروکسلی

5- نژاد بولداگ

بولداگ شاید به دلیل تنبلی مشهور باشد اما این آنها را به سگ مناسبی برای آپارتمان ها تبدیل کرده است. یک پیاده روی کوتاه برای همه بولداگ در ها اندازه ای که باشند کافی است.در کنار همه آنها دوست دارند. آنها یک نژاد سگ فوق العاده ملایم هستند و بندرت از قد 18 اینچ بلندتر می شوند.

سگ بولداگ

سگ بولداگ

6- نژاد کینگ چارلز اسپانیل

این سگها دوست دارند که شما او را بقل کنید. آنها به طرف شما می آیند و از شما می خواهند که آنها را نوازش کنید. آنها همیشه خود را متعلق به صاحبان خود می دانند و بسیار وابسته هستند، بنابراین خانه های کوچک برای آنها بهترین گزینه است. بزرگترین نگرانی مربوط به تعمیرات خانه و یا اسباب کشی است زیرا آنها به هر چیزی به راحتی عادت نمیکنند وآموزش آنها دشوار است. اما اگر زمان زیادی را در بیرون از منزل با آنها بگذرانید آن ها به یک سگ قابل اعتماد تبدیل  میشوند.

سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل Cavalier King Charles Spaniel

سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل Cavalier King Charles Spaniel

7- نژاد چی هوا هوا

که به دلیل کوچک بودنش معروف است ، یک سگ آپارتمانی عالی است حتی میتواند داخل ماشین و مسافرت های هوایی با شما همراه شود. آنها به حداقل ورزش و عشق نزدیک بودن به صاحبان خود نیاز دارند. چوهواهوا می تواند نسبت به غریبه ها غیرقابل اعتماد باشد ، بنابراین بهتر است در هر موقعیت اجتماعی بر آنها نظارت دقیق داشته باشید.

سگ نژاد شی هوا هوا

سگ نژاد شی هوا هوا

8- نژاد چاینیز کرستد

کرستد چینی نژاد قابل ملاحظه ای است که بسیار خوابالواست. این سگها به دلیل کم انرژی بودن ممکن است که ساعت ها در رخت خواب بمانند همچنین جسه کوچک آن ها با زندگی آپارتمانی سازگار است و آنها را به سگی کم خرج تبدیل کرده است.

سگ چاینیز کرستد

سگ چاینیز کرستد

9- نژاد کاتن دتویلیر

خوشبختانه کاتن ها سگ های آرامی هستند که برای زندگی در آپارتمان های کوچک مناسب هستند. درست است که از نظر فیزیکی كوچك هستند اما عضلات نسبا قوی دارند. این نژاد عاشق دوست شدن با انسان ها و حیوانات دیگر است و به فعالیت و ورزش های سخت نیازی ندارند همچنین لازم به ذکر است که کتن عاشق بازی کردن است و پیاده روی می کند اما در عین حال از تنها ماندن در خانه رنج نخواهد برد.

سگ کاتن دتویلیر

سگ کاتن دتویلیر

10- نژاد داچس هاند

کوچکترین نژاد در بین سگهای سوسیسی است. (احتمالاً آنها را برای پاهای ریز و تن درازشان آنها را می شناسید!) این سگها دوست داشتنی و پر جنب و جوش هستند که غالباً شادی را همیشه از خود بروز می دهند. پاهای کوتاه آنها اجازه می دهد در صورت لزوم به طور کامل در داخل خانه ورزش کنند.

سگ داچس هاند

سگ داچس هاند

11- نژاد بولداگ فرانسوی

بولداگ های فرانسوی بر خلاف اسمشان در ابتدا در انگلیس پرورش داده می شدند تا جایگزینی برای بولداگهای مینیاتوری باشند. اندازه جمع و جور و نیاز کم به فعالیت، آنها را به سگهای آپارتمانی خوبی تبدیل کرده است. فرانسوی ها دوست دارند در همنشینی با انسان بازی کنند و رشد کنند. آنها همچنین نگهبانان عالی هستند، زیرا بندرت بدون دلیل پارس می کنند.

سگ بولداگ فرانسوی

سگ بولداگ فرانسوی

12- نژاد هاوانیز

با نام مستعار “سگ Velcro” شناخته می شوند، هاوانیز ها دوست دارند که در خانه با صاحب خود خوشو بش کنند و وقت بگذرانند با این حال  شخصیت آرام آنها را با کمبود انرژی اشتباه نگیرید. این توله سگهای پر انرژی دوست دارند بازی کنند یعنی تا زمانی که صاحبشان نزدیک آنها باشد. این نژاد به طور متوسط ​​زیر 40 سانت قد دارند و برای صاحبانی که با حوصله هستند گزینه مناسبی است.

سگ نژاد هاوانیز Havanese

سگ نژاد هاوانیز Havanese

13- نژاد گری هاند

شماره سیزده در لیست ما ممکن است باعث تعجب شود گری هاند های ایتالیایی گرچه به دلیل داشتن انرژی زیاد و پاهای شکستنیشان، به طور سنتی شناخته شده است ، اما به حیوانات خانگی کوچک فوق العاده ای برای شما تبدیل می شوند. نیازهای انرژی آنها از یک پیاده روی روزانه راضی هستند و طبیعت دوستانه و آرام آنها باعث می شود حتی برای آپارتمان های کوچکتر انتخابی عالی باشند.

سگ گری هاند

سگ گری هاند

14- نژاد جپنیز چین

جپنیز چین یا چینی ژاپنی یک نژاد بسیار چابک است که یک همراه خانگی یا به اصطلاح همراه آپارتمانی عالی را ایجاد می کند. این سگ ژاپنی به گرایش داشتنن به بلندی های خانه یا هر جای دیگر مثل مبلو مان یا کمد مشهور است ، این سگ می تواند با هر وضعیت زندگی سازگار باشد. با وجود پوشش ظریف خود ، به برس کشیدن های ملایم و مسواک زدن نیاز دارد علاقه کم به دوستی با حیوانات دیگر و نیاز کم به ورزش، آنها را برای ساکنان آپارتمان با سبک زندگی کم هزینه ایده عال کردهاست.

سگ جپنیز چین

سگ جپنیز چین

15- نژاد لاسا آپسو

لاسا آپسو فکر می کند سگ بزرگی است ، اما خوشبختانه برای آپارتمان شما به ندرت از 38 سانت بلندتر می شوند. این نژاد دوستانه ، وفادار ، جامعه پذیر و باهوش است. برخلاف چینی ژاپنی، سگهای لاسا دارای پوشش مویی ضخیم هستند که به برس کشیدن روزانه و استحمام مکرر احتیاج دارند.

سگ لاسا آپسو

سگ لاسا آپسو

17

16- نژاد لوچن

لوچن یک نژاد بازیگوش و ملایم است. آنها یک نژاد مینیاتوری هستند و طرز راه رفتن بامزه ای دارند لوچن از حیوانات اهلی آرام و دوست داشتنی است که برای بازی کردن و انجام حرکات آموزشی بسیار مناسب هستند، می توان گفت نیاز زیادی به ورزش ندارد. آنها با حیوانات دیگر به خوبی همراه می شوند و با شخصیت اجتماعی مناسب با همه انسان ها دوستانه رفتار می کنند.

سگ لوچن

سگ لوچن

17- نژاد مالتیز

مالتیایی یا مالتیز حدود 2000 سال است که یک سگ همراه بسیار مورد توجه بوده است. جالب است که از آنجایی که آنها پر مو به نظر می رسند اصلا ریزش مویی در آنها دیده نمیشود، مالتیز برای مدت طولانی نمی توانند تنها بمانند چون که آنها نژاد پر محبتی هستند واغلب از اضطراب جدایی رنج می برند ، بنابراین برای صاحبانی که به مسافرت های طولانی نمیروند گزینه مناسبی هستند.

سگ مالتیز

سگ مالتیز

18- نژاد تریر منچستری

منچستر تریر یک نژاد بسیار باهوش و پاسخگو است که سگ سازگار با محیط کوچک است. اندازه مینیاتوری آنها باعث می شود آنها حتی برای کوچک ترین محل های زندگی ایده آل شوند. این نژاد برای صاحبانی که زیاداز خانه دور نمی شوند مناسب است. اگر این سگ زیاد تنها بماند به پارس کردن و زوزه کشیدن روی می آورد.

19- نژاد پینچر مینیاتوری

با ظاهری شبیه به یک دوبرمن ریز ، به همان اندازه با اعتماد به نفس و پر انرژی است. آنها به نگهبانان عالی تبدیل می شوند به این دلیل که به افراد غریبه مشکوک هستند. اندازه کوچک پینچر مینیاتوری او را برای آپارتمان ها مناسب می کند ، اما این نژاد ممکن است در مواجه شدن با کودکان کوچک خوش اخلاق نباشد و باید از سن پایین با او معاشرتی شدن را تمرین کنید.

20- نژاد پیکینز

انتخاب اول خانواده های سلطنتی چین و دربار آن ها، پیکینز ها توجه و محبت زیادی می طلبد. آنها در مقابل غریبه ها پارس خواهند کرد، بنابراین آموزش اولیه ضروری است. این نژاد  یکی از بهترین سگ خانگی است ، هرچند که برای دوست شدن با سایر حیوانات خانگی می توانند اجتماعی تر شوند. آنها به دلیل تنوع شخصیت  میتوانند با هر شرایطی سازگار شوند حتی با حیوانات کوچک تر مانند جونده ها.

21- نژاد پامرانین

این سگ معروف یعنی پامرین، یک توپ پشمالو پر از انرژی است. آنها یک نژاد کاملا وابسته نیستند، بنابراین برای کسی که بیشتر اوقات خود را خارج از خانه می گذراند ، حیوان خانگی خوب و بسیار مناسبی است. آنها برای پیاده روی انرژی زیادی دارند و به برس کشیدن هفتگی استحمام و مسواک زدن نیاز دارند آنها همچنین ممکن است که لجباز و پر سرو صدا بشوند، بنابراین به آموزش هایی برای کنترل و تربیت این نژاد برای زندگی آپارتمانی ضروری است.

با سگ پامرانین بیشتر آشنا شوید.

سگ پامرانین

سگ پامرانین

22- نژاد پودل

پودل ها در سه اندازه توی پودل (اسباب بازی) ، مینیاتوری و استاندارد پرورشداده می شوند. اسباب بازی و مینیاتور اندازه خوبی برای یک محیط آپارتمان کوچک هستند ، در حالی که اندازه استاندارد می تواند به 15 کیلو برسد. پودل ها باهوش هستند و آموزش آنها بسیار آسان است. پودل های اسباب بازی و مینیاتوری مشکلی در خالی کردن انرژی خود در فضای کوچک ندارند، اگرچه پیاده روی های منظم و مکرر توصیه می شود.

  • با نژاد پودل بیشتر آشنا شوید.
سگ پودل

سگ پودل

23- نژاد پاگ

حیوانات بازیگوش و وفادار هستند. آنها باید تا حد ممکن به صاحبان خود نزدیک باشند و به تنهایی کار خوبی انجام ندهند. میناکاری ها عموماً سگ های پر سرو صدا نیستند ، به این معنی که برای راضی نگه داشتن همسایگان خود به آموزش های خاصی نیازی نیست. این سگ ها به دلیل عدم فعالیت زیاد ، سکوت و اندازه ، حیوانات خانگی مناسبی را برای آپارتمان ها با هر اندازه ای هستند.

 

سگ پاگ Pug

سگ پاگ Pug

24- نژاد اسچیپرکی

یک نژاد کوچک با شخصیتی خاص است که مانند سگ های بزرگتر از خود رفتار می کند. آنها همیشه آرام هستند همچنین به اندازه ای باهوش هستند که بتوانند آموزش ببینند و بهترین کار را انجام دهند. این سگها اگرچه بیش از حد پر انرژی نیستند اما باید سرگرم شوند. برای آراستگی این سگ کافی است هفتگی اندازه ناخون های آنها را چک کنید با مسواک زدن منظم می توان از بهداشت دهان آنها به راحتی مراقبت کرد همچنین در مورد پوشش این نژاد باید ذکر کنیم که برس کشیدن ملایم برای آنها کافی است. همه این موارد به همراه اندازه مینیاتوری آنها ، این نژاد را به گزینه ای مناسب برای فضاهای کوچک آپارتمانی تبدیل می کند.

با نژاد اسچیپرکی بیشتر آشنا شوید.

سگ اسچیپرکی

سگ اسچیپرکی

25- نژاد شیبا اینو

شیبا اینو سگی است که به استقلال معروف است. این سگ تقریبا 10 کیلو است یعنی یک نژاد با جسه متوسط ​​است که به خوبی در داخل خانه به زندگی عادی مشغول می شود و سگ سازگار با محیط کوچک است با این حال ، شیبا به ورزش روزانه و مکرر نیاز دارد پس لازم است که زیاد به آنها بی توجهی نکنید شیبا اینو برای افرادی که فعالیت های روزانه دارند از جمله کسانی که پیاده روی های منظم دارند گزینه مناسبی است.

سگ نژاد شیبا اینو

سگ نژاد شیبا اینو

26- نژاد شیتزو

شیتزو به اجتماعی بودن و داشتن شخصیت دوستانه مشهور است، زیرا آنها بامحبت و آرام هستند. شیتزو  ها سگ سازگار با محیط کوچک هستند. آنها با صاحبان ، غریبه ها ، حیوانات خانگی دیگر و حتی کودکان زیر 3 یا 4 سال دوست می شوند. این سگ بسیار محبوب است و در سراسر دنیا پرورش داده می شود و به طور کامل یک سگ آپارتمانی شناخته می شود.

با نژاد سگ شیتزو بیشتر آشنا شوید.

سگ شیتزو

سگ شیتزو

27- نژاد سیلکی تریر

یکی دیگر از سگهای کوچک ولی با شخصیتی غول پیکر، سیلکی تریر یک سگ وفادار است که به سرعت با صاحبان یا اعضای خانه خود پیوند نزدیک برقرار می کند. او به راحتی در هر آپارتمان با اندازه کوچک خود سازگار می شود، اگرچه پارس کردن او می تواند یک مسئله باشد(البته آموزش های خاصی برای این سگ وجود دارد). این سگ ها پر از انرژی هستند ، بنابراین برای خوشحال ماندن در یک محیط آپارتمانی به پیاده روی روزانه نیاز دارند.

28- نژاد توی فاکس تریر

هوشمند و آسان برای آموزش است. آنها یک اسباب بازی هستند ، و حتی برای کوچکترین آپارتمان ها ، از نظر اندازه مناسب هستند. Toy Fox Terrier یک همراه عالی را ایجاد می کند که دوست دارد فرفری کند و نوازش کند. شخصیت در اینجا مهم است ، زیرا برخی از اسباب بازی های فاکس تریرس بیش از دیگران به ورزش بیشتری نیاز دارند.

با نژاد توی فاکس تریر بیشتر آشنا شوید.

سگ توی فاکس تریر

سگ توی فاکس تریر

29- نژاد یورکشایر تریر

این سگهای سگ آپارتمانی دوست داشتنی که معمولاً به عنوان یورکی شناخته می شوند ، می توانند حیوانات خانگی خوبی در آپارتمان باشند و یک سگ سازگار با محیط کوچک باشند. آنها كوچك هستند و به راحتی به زندگی در منازل عادت می کنند. هر دوست و یا غریبه ای به خانه شما بیاید عاشق این سگ می شود چون که این نژاد بسیار با مزه و سر زنده است.

سگ یورکشایر تریر

سگ یورکشایر تریر

مثل همیشه ، به یاد داشته باشید که هر سگ دارای یک شخصیت مختص به خود است. در حالی که هر نژاد از شخصیت و تمایلات خاص برخوردار است ، همیشه تغییرات وجود خواهند داشت. تحقیقات خود را با دقت انجام دهید و حتماً یک حیوان خانگی را انتخاب کنید که متناسب با خانه ، سبک زندگی و شخصیت شما باشد.

لینک کوتاه : https://petzip.ir/?p=17722

112 دیدگاه در “معرفی 29 نژاد سگ آپارتمانی و سازگار با محیط کوچک ، همراه با عکس و فیلم

  1. کیمیا گفت:

    اشتیپز تریر یا کراس هم خوبه ؟؟؟؟

    1. فرهاد گفت:

      آره خوبه😁

    2. اصغر بچه باز گفت:

      نه فقط تو خوبی

    3. ابوالفضل اشکانی گفت:

      همشون خوبن عالین من همه چیز رو راجب به سگ ها باشه میدونم😘❤

      1. karen گفت:

        سلام یه مشاوره چطور میتونم بگیرم جهت خرید سگ کوچک برای آپارتمان

        1. فاطمه گفت:

          من توله شیتزو فلت دارم که بچم زایمان کرده بچه هاشو دارم میدم اگر خواستی

          1. Melika گفت:

            میخواممم

          2. احمدرضا قاسم زاده گفت:

            من میخوام یه دونه لطفا قیمت بفرمایید

          3. ارزو گفت:

            قیمت توله ها؟

          4. مری گفت:

            سلام یک راه ارتباطی با شما چطور میتونم داشته باشم؟

          5. دکتر مهر گفت:

            سلام به بخش تماس با ما مراجعه کنید

          6. یه نفر گفت:

            چقدر میدیشون؟

          7. ناشناس گفت:

            چه رنگین؟

          8. مهدی گفت:

            سلام .من میخوام

          9. مارال گفت:

            سلام بله شما کدام شهر هستید؟

          10. علی گفت:

            سلام هنوز بچه هاش مونده یانه

        2. مینا ج گفت:

          تماس با دکتر دامپزشکی مهربونیت که خودشون پروش سگ حرفه ایی دارن وارداتی هم داره با کلاس
          من ازش سگ گرفتم که برام ارسال کردن. عالی به عالمه هدیه کنار توله سگ بود…لاکچری ولی منصف خداوکیلی

    4. علی.. گفت:

      خیر اشپیتز
      خیلی پر سرو صدا هست و اصلا به درد اپارتمان نمیخوره

      1. فرحناز گفت:

        البته از دعوای پرصدای همسایه روبروم،فریادواعتراض تمام همسایگان دراومده

    5. مینا ج گفت:

      آره مهربونه ولی تربیتش نکنی عذابه

  2. امید گفت:

    سلام چرا از داچهوند یه عکس خوشگلتر نذاشتین.. اون سگ خیلی جیگره. عکساشو سرچ کنین اینقد بامزه و خنده دار هستن که نگو

  3. mehrvash گفت:

    ای کاش از سگ پودل یک عکس بهتر میزاشتین این سگ خیلی کیوت و بامزس .. سرچ کنید توله سگ پودل ببینید چقد خوشگلههه

    1. H.M.M گفت:

      عزیزم اون عکسی که گذاشتن پودل اصیله اونی که شما میگی بامزه ست پودل عروسکی و مینیاتوریه برای همین اصل نژاد پودل رو گذاشتن

  4. پویا گفت:

    بولداگ سگ جالبی نیست ولی عکسی که ازش گذاشتید خیلی قشنگه😍🥰😍
    خیلی از این سگا تو ایران نیست لطفا به این موضوع توجه کنید

  5. امین گفت:

    سلام پیتبول چطور؟

    1. ovin-puo گفت:

      خطرناکه یه کم

    2. 🧚🏾‍♀️ گفت:

      فک نکنم 🙅🏾 پیتبول ی سگ وحشی و گارده
      از لحاظ سروصداش ک عصن برا اپارتمان مناسب نیس

      1. سجاد گفت:

        برا ما زیاد سر صدا نمیکنه احتمالا برای شما سنش کمه

    3. امیر گفت:

      خطرناک ترین سگ دنیاست

    4. هاکو گفت:

      من داشتم سگ خیلییی مهربونیه ولی یکم روانیه و زود جبهه میگیره برای حمله خیلیم مغزور و حساسه
      از روانی منظورم اینکه بجز صاحب خودش با هییچچچ احد و ناسی ارتباط نمیگیره و زود حمله میکنه و علاقه زیادیم به فرار از خونه داره

  6. سینا گفت:

    افتضاه . فقط ژرمن شپرد .

    1. عشق سگ گفت:

      ژرمن که عالیه من یه ژرمن شیپرد اصل دارم دو تا خال هم دو طرف صورتش داره سگم اصله 🥺❤

      1. فقیر گفت:

        برای ما هم یک هاسکی اصل بخر🙏😞❤️

  7. Ronak گفت:

    ببخشید ب ی سگ {جیبی }که کوچیکن میشه اموزش دسشویی داد؟!
    هرکی میدونه بیزحمت جواب بده با اطلاعات درس🧚🏾‍♀️👌🏽

    1. janan گفت:

      سگ جیبی وجود خارجی نداره سگ هایی که تازه موهاشون بلند میشه رو سشوار میکشن ترو تمیزشون میکنن و به عنوان سگ جیبی تبلیغ میکنن

      1. H.M.M گفت:

        عمولا سگ های نژاد کوچک میگن جیبی یا مینیاتوری چون کوچولوعن اما این که بگیم سگ جیبی یه نژاده بله وجود نداره

    2. H.M.M گفت:

      آره عزیزم چرا نشه

    3. اشکان گفت:

      ی قطره جی‌ بخر از داروخونه دامپزشکی هر جا میخای جیش کنه چن قطره بریز چن روز تکرار کت معمولا 2ساعت بعد غذا پی پی یا جیش میکنه دیگه خودش عادت میکنه میره سراغ جای جیشش روزای اول آموزش جایزه بعد جیش و نوازش و صحبت کردن یادت نره

    4. مرتضی گفت:

      برو داروخانه دامپزشکی بگو اسپره مدفوع رو میخام بگیر هرجا که دوس داری اسپره کن بعد سگ همونجا مدفوشو میکنه

    5. گفت:

      چرا سگ جیبی منظورشون سگ شیواوا هستش برید سرچ کنید میاره

  8. janan گفت:

    شما میدونین قیمت پامرانین چنده؟

    1. a گفت:

      بستگی به طرف فروشنده داره ممکنه از 10 تا 20 باشه قیمتشون ولی اگر من به شخصه انجام بدم سگ رو نمیخرم چون واقعا این قیمت گذاری و خرید فروش کار مناسبی نیست

    2. عل گفت:

      خیلی گرونه من یه جا رو دیم بزرگش رو ۴۵ میداد

    3. هاکو گفت:

      من چهار سال پیش خریدم هفت تومن الان شده بین چهل و پنج تا پنجاه و پنج تومن

  9. آروین گفت:

    بهترین سگی که می تونست توی این لیست باشه بوشوگ بود

  10. سپیده گفت:

    یه سگ کم قیمت و کم خرج و مهربون و اروم میشه معرفی کنید؟

    1. دکتر عیسی نظری گفت:

      هیج سگی نمیتونه کم خرج باشه. هر سگی که وارد زندگی می‌کنید حکم بچه شما رو داره با این تفاوت که محدویت های زیادی داره، وقت بیشتری میخواد، رژیم غذایی بسیار مهمی و سختی داره و وسایل زیادی داره که همه الزام هستند. پس سگها از انسانها معمولا پرخرج تر هستند. اگر توانش رو ندارید نیارید. چون پس از مدتی در بهترین حالت آنها را به کمپ مجبورید بفرستید که با این کار آسیب های به شدت سنگین روانی روی سگ ایجاد میکنید. قبل از خرید یا بر عهده گرفتن فرض کنید ۴ سال هست که دارین ازسگ نگهداری میکنید و اون هیجان اولیه رو بر اساس ظاهر ندارید. ببینید میتونید همچنان به غذا، پیاده‌روی، چکاپ و … همچنان برسید. هر روز صدها سگ در ایران رها میشن و به آمار سگهای بی‌سرپرست یا بدسرپرست اضافه میشه. خیلی از سگهای ولگرد که می‌بینیم اگر کمی دقت کنیم همین نژادهای گرانقیمتی هستند که یک روز خریداری شدند و آنقدر آسیب دیده‌اند تشخیصشان سخت هست.

      1. سجاد گفت:

        هزار آفرین به شما که اینگونه درک مطلب از حیوانات کرده اید واقعا لذت داشتن یک جاندار به درست سرپرستی کردن و رسیدگی بهشون هست قبل از سرپرستی کردن یه جاندار کاملا راجبش تحقیقی کنید و شرایط زندگیتونم در نظر بگیرین
        یه مثال
        من یه روز یه جوجه عروس هلندی خریدم 200 هزار هزاربار مریض شد من تا 2ملیون خرجش کردم شاید اگه بهش اهمیت نمی‌دادم و از بین میرفت با خرید یکی دیگه بصرفه تر و ارزونتر بود برام ولی اینو بدونید بچه دار شدنم خرجی نداره ولی بچه بزرگ کردن هزینه داره

      2. رز گفت:

        ظرف غذا

        سینی ادرار
        دو تا اسباب بازی
        قلاده
        اینا سر جم 600 تومن
        سالی دو تا 350 هزینه واکسن
        سه ماه ی بار 120 تومن قرص زد انگل
        ماهیانه 300 تومن غذا برای نژاد بزرگ
        اینا سر جمع سیسمونی ی بچه نمیشه

      3. نرگس دیونه گفت:

        واقعا کارت خوب بود من از تو ممنونم

    2. بنیامین گفت:

      من بولداگ دارم اسمش پدرسگه

    3. safar Ma گفت:

      اگه اصفهان ساکن باشی میتونم رایگان بهت یه سگ بدم.

      1. محمد گفت:

        چه نژادی

        1. Imlaiba_d گفت:

          این نوع سگ تریر منچستری قیمتش چقدر میشه؟

      2. مانی گفت:

        کجای اصفهانید؟ سگ چی دارید برای واگذاری؟ شیتزو ماده توله داری

      3. ... گفت:

        سلام من اصفهانم میتونم نژاد سگتونو بپرسم و اینکا چجوری ازتون بگیرم

      4. تیا امینی گفت:

        سلام چه نژادی دارین؟؟

      5. زرتشت از اصفهان گفت:

        درود بر شما.
        بحث رایگان و غیر رایگان نیست دوست عزیز.
        ما اولین بار هست که میخوایم همنشینی با سگ و واسه خودمون امتحان کنیم.البته قبلا از نزدیک و از بچگی یک سگ هاسکی را تجربه کردیم،واسه خودمون نبوده اما هر لحظه و همیشه باهاش بودیم فقط تو خونه پیش خودمون نبوده.ما واسه خودمون میخوایم تجربه اش کنیم. آپارتمانی، کوچک،سر و صدا نداشته باشه و از همه مهمتر اینکه من و همسر و فرزند ۹ ساله ام از صبح تا ساعت ۱۴ نیستیم خونه بغیر از ۵شنبه و جمعه که تعطیلیم.بنظرتون چی بدردتون میخوره؟
        بعد اینکه یه مرغ مینا سخنگو هم داریم ۲ ساله که آیا با هم میسازن یا نه باید مینا را واگذار کنیم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. اگر نیاز بود بفرمایید شماره تماس بگذارم

  11. فرشته گفت:

    سلام
    من یه پسر ۷ ساله دارم که چون خودم سر کار میرم، اون طفلک توی خونه تنهاست، تا حالا پرستار داشته، ولی میگه براش سگ بخرم و پرستار نمیخواد.
    پیشنهادتون به من چه نوع سگی هست؟
    به قول اون دوستمون، کم هزینه و کم دردسر باشه

    1. محمد گفت:

      نگهداری یک سگ. از عهده بچه بر نمیاد .هر سگ بقول شما کم خرج بغیر از هزینه های اولیه خرید لوازم و ملزومات ، حداقل ماهی ۵۰۰ هزار تومان هزینه داره . این هزینه گاهی اوقات به دو میلیون هم میرسه .

  12. میتی گفت:

    بعد از کلی تحقیق تو این مقاله فهمیدم بهترین سگ برای من باسنجی هستش ممنون از نویسنده

  13. رادین گفت:

    من عاشق ژرمنم
    یک ژرمن دارم اسمش رکس هست

    1. محمد گفت:

      خوشا به حالت من که ندارم و حسرت میخورم …..

  14. آوا گفت:

    من پامر موخام🥺🥺
    ولی چی چی رو ترجیه میدم😍👈🏻🥺👉🏻

  15. zaynab گفت:

    سلام من پامرانین میخوام بهتر این نوع سگ را از کجا تهیه کنم؟

    1. رز گفت:

      از هر جا بگیری اوکیه
      ولی تا ندزدی فایده نداره
      20 تومن پول بدی واسه ی عروسک متحرک

  16. مهدي جباري گفت:

    سلام يك پسر ٥ ساله دارم. امكانش هست راهنمايي كنيد كه چه نوع نژاد سگ براي اپارتمان مناسب هست. كه ريزش مو و سروصدا و الرژي نداشته باشه

    1. دکتر مهر گفت:

      سلام نژاد های معرفی شده اکثرا مناسب هستن اما ریزش موی کمتر مختص به سگ های با نژاد دارای موی کوتاه هستش مثل پاگ یا بولداگ

  17. Artin گفت:

    سلام هاوانیز بهتره یا مالتیز از نظر همچی

  18. رویا گفت:

    یه سگ دو ماهه گرفتم جدیدا .بهم گفتن نژادش شیتزو ولی وقتی بردمش برای چکاپ و گرفتن شناسنامه دکتر گفت نژادش اشتیپزه 😮 ولی به شیتزو بیشتر میخوره خیلی ناز و شیطونه. انقدر شک داشت تو شناسنامه زد میکس.چطوری بدونم چه نژادیه؟

    1. H.M.M گفت:

      ببینید اگر روی پوزه و سرش موهاش بلند میشه شیتزوعه ولی اگر موهای سر و پوزه بلند نیست و فقط موهای نزدیکای لپاش و گوشش بلنده اشپیتزه

      1. آنالی مدیری گفت:

        نجس تویی بعد هم اگه از سگ خوشت نمی یاد چرا این مقاله رو میخونی

  19. مهتا گفت:

    درود من با نظر شما در مورد اين دلالي بازار سگ ها موافقم و واقعا سگي كه ازش توله كشي ميشه مورد ظلم قرار ميگيره به همين خاطر من دنبال سگ اپارتماني هستم اما نميخام از دلال و اينا بگيرم شما ميتونبد منا راهنمايي كنيد؟

  20. تینا گفت:

    خیلی خوب بود ممنونم به خاطر سایت عاااالی تون

  21. میثاق گفت:

    ژرمن شپرد برا اپارتمان خوب نیست باید یه جای خیلی بزرگ داشته باشه مثلا 500، 600 متر فضا داشته باشه

  22. راستین گفت:

    من شیتزو،مالتیز،بولداگ،بولداگ فرانسوی خیلی دوست دارم

  23. پوریا گفت:

    سلام بخام یه توله ژرمن رو تو خونه ۹۵ متری اپارتمان بزرگ کنم اذیتم نمیکنه؟؟؟

  24. حکیمه گفت:

    نگهداری حیوان نجس در منزل حرام است

    1. سام گفت:

      اینجا چه غلطی میکنی نجس خودتی

    2. اکبر محمدی گفت:

      ازتو نجس تره؟

    3. راحیل گفت:

      نجس تویی با حرفات،اسمتو باید میذاشتن نجیسه،عقب مونده ی اُمممّل

    4. علی گفت:

      نجس خودتی

      1. نرگس دیونه گفت:

        لنت برتون

    5. Dostdare sag گفت:

      نجس تویی و هفت جدت. شمایی که میگی سگ نجسه تو این سایت دقیقا چه غلطی میکنید ؟؟
      سگ نجس نیست بی فرهنگ ! سگ دوست انسانه! سگ با معرفت و با وفاعه! سگ از تو دفاع می‌کنه و به تو عشق می‌ورزه(با دورو برت چرخیدن) سگ می‌تونه درکت کنه وقتی ناراحتی یا حداقل همدلی کنه میدونی چجوری؟؟ وقتی ناراحتم همش زوزه می‌کشه و میاد پیشم و صورتمو لیس میزنه این واقعا برام خیلی ارزش داره تا شما انسان هایی که بویی از انسانیت نبردید (بلانسبت شما منظورم ایشونه) تازه وقتی ناراحت میشم از ساموئل دیگه شیطونی نمیکنه ! تو چه میفهمی اخه ؟؟ حیف دستام

      1. ا گفت:

        سگ گرون قیمت مثل پامر و شیواوا رو ندیدم رها کنن هرچی رها میکنن تریر و شیتزو و مالتیز هست متاسفانه مخصوصا شیتزو و تریر

        1. آنالی مدیری گفت:

          من خودم یک سگ شیتزو دارم و خیلی دوستش دارم وقتی سگ بهت عادت می‌کند نباید رهاش کنی

    6. نرگس گفت:

      نجس تویی که فکرت اینه

      1. نرگس دیونه گفت:

        لنت برتون

    7. مینا عبدالمحمدی گفت:

      نجس خودتی هیچ موجودی از ما آدما کثیف تر نیست

    8. سمیه گفت:

      نجس افکار توعه

  25. کورش گفت:

    چرا تو ایران از کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل و یا بیچون فرایز زیاد استقبال نمیشه؟ برای قیمت شونه یا دلیل دیگه ای داره؟

  26. عارف گفت:

    سلام
    پیتبول مناسب آپارتمان هس ؟
    این نژاد خیلی پارس میکنه؟

    1. حامد گفت:

      سلام دیشب دوتا پیتبول تو حیاط یه پیرزن رو درحد مرگ جویده بودن فکر نکنم نژاد خوبی باشه برای خونه ها. تو نت هم بزنید معلومه اصلا خوب نیس برای آپارتمان

  27. German sheperd گفت:

    سگ فقط جرمن شپرد . چون یک سگی است که تقریبا همه ی چیزهایی میتوانید به او آموزش دهید . بخاطر همینه پلیس ها اون را انتخاب میکنند

  28. من گفت:

    ولش کورگی
    خیلی ناز،ارزون، کم حرج، وبازهه اس

  29. امید گفت:

    داش این همه زحمت کشیدی مینوشتی برای همه سگ ها بی سر صدان یا ن

  30. Armita گفت:

    من سگ از نژاد باسنجی دارم❤️

  31. درسا گفت:

    مینیاتور پینچر چه خوشگله واقعا واسه آپارتمان خوبه ؟

  32. بهروز گفت:

    قیمت سگ باسنجی چند هست ؟

  33. آنالی مدیری گفت:

    خیر من یک سگ شیتزو دارم و در آپارتمان نگه می دارم نمیدونی حرف نزن

  34. فرحناز گفت:

    سلام من از سه ماهگی گرفتمش،وروی پارس کردنش تعلیم دادم ومشکلی برای من ویا همسایه هام پیش نیومده ،زمانی پارس می‌کنه که همسایه روبروییم به حد مرگ زدوخورد دارن،یا درکوهستان احساس خطر کنه و حیوانی یواشکی وارد حیاطم بشه مثل سگهای دیگه گراز یا راسو وغیره که یلاق ما ازین حیوانات زیاد داره،بستگی داره از بچگی روش کار بشه.البت از سروصدای وحشیانه همسایه روبرو فریادواعتراص تموم همسایگانم دراومده نه فقط سگم

  35. ... گفت:

    ببخشید من اولین تجربه ای ک سگ میخام و 16سالمه اوایل پامرانین خیلی دوست داشتم ولی با فهمیدن قیمت یکم منصرف شدن الان خیلی دلم شیتزو میخاد ایا میشه بدون پرداخت پول و با واگذاری سگ رو بگیرم اصفهان هستم

  36. عشقباز گفت:

    سلام بنظر شما بزرگواران پیتبول بیارم یا هاسکی؟ برای گارد و نگهبانی میخام و اینکه سروصدای کمتری داشته باشه ممنون میشم جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =