[vc_row equal_height=”yes” css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1494510617612{margin-right: -50px !important;margin-left: -50px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1496938621896{margin-bottom: 20px !important;border-right-width: 1px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;border-right-color: #e8e8e8 !important;border-right-style: solid !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”right” title=”اطلاعات فروشگاه”][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”محصولاتی که موجودی ندارند را چطور می توان سفارش داد ؟” tab_id=”1484652030151-41d816a1-ec06″][vc_column_text text_larger=”no”]

در صورتی که با محصولی مواجه شدید که موجودی انبار آن صفر یا کمتر از مقدار مورد نیاز شما بود ، می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین یا ایمیل ، اقدام به سفارش کالای مورد نیاز خود کنید.پس از ثبت سفارش همکاران ما در اسرع وقت جهت هماهنگی های بیشتر با شما تماس می گیرند.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1496938627545{margin-bottom: 20px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”right” title=”اطلاعات پرداخت”][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”اگر محصول سفارش داده شده تا 4 روز بعد از ثبت سفارش تحویل نشد چه باید کرد ؟” tab_id=”1″][vc_column_text text_larger=”no”]سریعا با یکی از راه های ارتباطی با پشتیبان فروش ، تماس گرفته و با اعلام مشخصات خود ، خریدتان را پیگیری کنید.

برای دریافت راه های ارتباطی به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چرا بعد ازپرداخت از طریق درگاه بانکی شماره تراکنش اعلام نشد ؟” tab_id=”1484056430132-f06cc1b5-a7ca”][vc_column_text text_larger=”no”]

پرداخت شما ناموفق بوده.یکی از موارد زیر اتفاق افتاده :
1- موجودی کافی نیست
2-رمز کارت اشتباه است
3-سایت بانک مشکل دارد و باید از طریق درگاه های دیگر پرداخت انجام شود

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]